[JAVNI POZIV] Iskaz interesa za pružatelja usluga organizacije sudjelovanja na međunarodnim događajima

HAMAG-BICRO je objavio Javni poziv za upis u Katalog pružatelja usluga u okviru poziva Vaučeri za internacionalizaciju poslovanja u okviru Programa akceleracije.

Mikro, mala i srednja poduzeća (MSP) – korisnici bespovratnih sredstava iz poziva na dodjelu bespovratnih sredstava u okviru mjere Jačanje akceleracije aktivnosti (referentni broj: NPOO.C1.1.2. R2-I4) koja se prijavljuju na Javni poziv za dodjelu vaučera za internacionalizaciju poslovanja moraju izabrati pružatelja usluge iz Kataloga pružatelja usluga koji će biti objavljen na web stranici Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO). Javnim pozivom za dodjelu vaučera za internacionalizaciju sufinancirat će se vaučer za internacionalizaciju poslovanja, odnosno za sudjelovanje na međunarodnim događajima, izložbama, sajmovima, radionicama, konferencijama i sličnim internacionalnim događanjima u svrhu internacionalizacije poslovanja MSP-ova i privlačenja investicija.

Predmet poziva

Iskaz interesa za upis u Katalog pružatelja usluga koji će omogućiti pregled prihvatljivih pružatelja te ubrzati i olakšati postupak dodjele vaučera poduzetnicima koji će se prijaviti na Javni poziv za dodjelu vaučera za internacionalizaciju poslovanja.

Prihvatljivi prijavitelji

Poduzetnici ili agencije za organizaciju sudjelovanja na međunarodnim događajima koji posjeduju odgovarajuća znanja, iskustvo i kapacitete.

Kriteriji su da je prijavitelj pravna ili fizička osoba (detaljno pojašnjeno u tekstu Poziva):

  • s najmanje jednim zaposlenikom na puno radno vrijeme,
  • registrirana najmanje 12 mjeseci prije podnošenja zahtjeva,
  • godišnji promet je najmanje 1 milijun EUR,
  • pozitivno poslovanje u godini koja prethodi objavi poziva,
  • registrirana za pružanje usluge koja je predmet vaučera,
  • s najmanje jednim zaposlenim stručnjakom na puno radno vrijeme s iskustvom potrebnim za vaučer…

Cilj Kataloga

Omogućiti pregled prihvatljivih pružatelja te ubrzati i olakšati postupak dodjele vaučera.

Što se sufinancira

Vaučeri će pokrivati troškove vezane uz internacionalizaciju poslovanja, primjerice:

  • usluge agencija za organizaciju sudjelovanja na međunarodnim događajima,
  • prijevoz (uključujući avionske karte, transfer do/od zračne luke),
  • transport prototipa,
  • smještaj tijekom trajanja događanja,
  • kotizacije i druge naknade za sudjelovanje,
  • organizaciju B2B sastanaka i poslovnih susreta,
  • najam izložbenog prostora i opreme na sajmovima i sličnim događanjima.

Način prijave

Zainteresirani pružatelji usluga trebaju ispuniti Zahtjev za upis u Katalog pružatelja usluga uz pripadajuću dokumentaciju (detaljno pojašnjeno u tekstu Poziva):

  • reference,
  • izjavu o istinitosti podataka,
  • životopis stručnjaka,
  • izvod iz odgovarajućeg registra,
  • potvrdu Porezne uprave.

Prijave se zaprimaju na e-mail akcelerator@hamagbicro.hr.

Rok prijave

Poziv je otvoren do opoziva koji će biti pravovremeno najavljen na web stranici HAMAG-BICRO-a.


Više informacija dostupno je ovdje ili na e-mail: akcelerator@hamagbicro.hr.

Ostale aktualnosti