Ideje trebaju pravi prostor – odaberite onaj koji radi za vas

U poslovanju je prostor često više od četiri zida. On je mjesto gdje se donose odluke, grade suradnje, razvijaju nove ideje i stvara profesionalan dojam prema partnerima i klijentima. Kvalitetan prostor može unaprijediti komunikaciju, povećati fokus i produktivnost tima te dati dodatnu vrijednost svakom sastanku ili događanju.

Zato poduzetnicima, timovima i organizacijama nudimo moderne, fleksibilne i potpuno opremljene prostore za sastanke, edukacije, prezentacije i druga poslovna događanja. Naši prostori osmišljeni su tako da podrže različite formate rada, od brzih operativnih sastanaka do strateških planiranja, radionica ili javnih predstavljanja projekata.

U ugodnom i profesionalnom okruženju, uz dostupnu tehničku podršku i prilagodljiv raspored prostora, korisnici mogu bez brige organizirati događanja koja ostavljaju dobar dojam i omogućuju kvalitetan rad.

Kako bismo zadovoljili potrebe različitih korisnika, u ponudi imamo dvije vrste prostora:

  • konferencijsku dvoranu idealnu za veća okupljanja te
  • salu za sastanke namijenjenu manjim timovima i individualnim susretima.

Konferencijska dvorana

Naša konferencijska dvorana pruža profesionalan ambijent za:

  • predavanja i edukacije
  • konferencije i okrugle stolove
  • prezentacije projekata i proizvoda
  • radionice i timske sastanke većih skupina

Dvorana je opremljena svime što vam treba za organizaciju događanja:

  • prijenosno računalo, projektor i platno
  • 4K UHD LED ekrani
  • brzi internet
  • flipchart i whiteboard
  • mogućnost različitih rasporeda sjedenja
  • klimatizacija i ugodan ambijent
  • tehnička podrška tijekom korištenja

Fleksibilan prostor omogućuje prilagodbu broju sudionika i formatu događanja, bilo da je riječ o edukaciji za 15 osoba ili prezentaciji za do 80 polaznika.

Sala za sastanke

Za manja poslovna okupljanja, interne sastanke ili online/hibridne sastanke, raspolažemo salom idealnom za radne timove i poduzetnike koji žele:

  • okruženje bez ometanja
  • manji prostor za profesionalne poslovne razgovore
  • mogućnost online prezentacija
  • rad u mirnom okruženju

Prostor uključuje:

  • prijenosno računalo, projektor i platno
  • brzi internet
  • flipchart i whiteboard 
  • stolove uz udobna sjedeća mjesta
  • mogućnost jednostavnog spajanja vlastite opreme

Ovaj prostor posebno je praktičan za poduzetnike koji nemaju vlastiti ured, ali žele ostaviti profesionalan dojam na klijente i partnere.

Zašto odabrati PORIN?

✔ Fleksibilnost

Mogućnost rezervacije prostora poludnevno i dnevno ali i vikendom.

✔ Tehnička podrška

Naš tim pomaže u pripremi prostora, opreme i potrebnih tehničkih detalja.

✔ Lokacija

Nalazimo se na lako dostupnoj lokaciji, s parkiralištem i blizinom javnog prijevoza.

✔ Pristupačne cijene

Ponuda je prilagođena malim i srednjim poduzetnicima, startupovima, udrugama i timovima kojima je važan profesionalan prostor bez visokih troškova najma.

Kako rezervirati?

Rezervacija je brza i jednostavna. Dovoljno je poslati nam upit ovdje ili kontaktirati naš tim. Na temelju vaših potreba predložit ćemo optimalan termin i vrstu prostora.


Više o raspoloživosti i uvjetima najma pročitajte ovdje!

Ostale aktualnosti