Ministarstvo turizma i sporta je objavilo Javni poziv za iskaz interesa za sufinanciranje velikih međunarodnih sportskih natjecanja u 2024. godini u svrhu odabira velikih međunarodnih sportskih natjecanja s ciljem približavanja sporta građanima, animacije djece i mladih za bavljenje sportom, prevencije zdravlja i sl., kao i poticanje ulaganja sredstava iz državnog proračuna Republike Hrvatske za nabavu sportske opreme te sanaciju i adaptaciju javno dostupne postojeće sportske infrastrukture koja bi po dovršetku međunarodnog sportskog natjecanja ostala u službi sporta.
Prihvatljiv prijavitelj
- upisan u Registar udruga Republike Hrvatske i djeluje na području Republike Hrvatske najmanje godinu dana zaključno s danom objave Poziva;
- upisan u Registar neprofitnih organizacija pri Ministarstvu financija i vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o neprofitnom računovodstvu;
- upisan u Registar sportskih djelatnosti i registriran za obavljanje sportske djelatnosti sukladno odredbama Zakona o sportu ili upisan u Evidenciju pravnih osoba u sportu u Nacionalnom informacijskom sustavu u sportu;
- i ostali navedeni u točki 4. Poziva
Prihvatljivi partneri
- udruga, ustanova ili trgovačko društvo upisano u Registar sportske djelatnosti ili upisani u Evidenciju pravnih osoba u sportu u NISUS-u i registrirani za obavljanje sportske djelatnosti sukladno Zakonu o sportu
Ukupna vrijednost Poziva
Najmanji iznos sufinanciranja
Najveći iznos sufinanciranja
Iznos potpore
- do 60% prihvatljivih troškova od ukupnog iznosa potrebnog za organizaciju velike sportske manifestacije
Prihvatljive aktivnosti
- organiziranje velikih međunarodnih sportskih natjecanja na području Republike Hrvatske,
- sudjelovanje hrvatskih sportaša na velikim međunarodnim sportskim natjecanjima u Republici Hrvatskoj,
- aktivnosti koje će dovesti do ostvarivanja postavljenih ciljeva.
Prihvatljivi su troškovi
- smještaja, prehrane i organiziranog prijevoza sportaša, stručnih timova sportaša, službenih osoba koje sudjeluju u organiziranju i vođenju sportskog natjecanja (kao što su suci, delegati, volonteri i sl.…) te službenih predstavnika međunarodnih sportskih federacija za vrijeme održavanja Projekta na području Republike Hrvatske;
- dozvole/prava organiziranja Projekta (kotizacije prema međunarodnih sportskim udruženjima);
- opremanja koji se odnose na nabavu (i najam) sportske opreme, sportskih rekvizita i ostale opreme neophodne za provedbu Projekta;
- sanacije i/ili adaptacije javno dostupne sportske infrastrukture nužne za provedbu i održavanje Projekta;
- najma prostora za provođenje pripreme i natjecanja sportaša;
- medicinske službe/zdravstvene zaštite sportaša;
- anti-doping kontrole;
- osiguranja sportaša;
- izrade diploma, plaketa, pehara, medalja i sl.;
- osiguranja Projekta i sportske građevine za vrijeme održavanja natjecanja (vatrogasci, hitna medicinska služba, policija, zaštitari i sl.);
- organizacije (ureda za organizaciju, izrade i distribucije ulaznica, ceremonijala otvaranja i zatvaranja te prostora za medije);
- službenih odora (za osobe koje sudjeluju u pripremi i provedbi);
- promidžbe i oglašavanja s ciljem vidljivosti Projekta u maksimalnom iznosu do 10% ukupnog iznosa sufinanciranja;
- edukativnih aktivnosti koje se održavaju u sklopu Projekta.
Troškovi partnera koji sudjeluju u organizaciji velikog Projekta smatraju se opravdanim na isti način kao i troškovi samog prijavitelja.
Prijave se podnose putem NISUS-a zaključno s 22. prosinca 2023. godine u 23:59 sati!